Torsdag

Jag har varit hur seg som helst hela veckan, vet inte varför dock. Men i alla fall det var inte det jag skulle snacka om just nu. 
 
Jag har ställt mig denna frågan hur många gånger som helst, "Varför snackar man med alla på fyllan?" Alltså då menar jag verkligen alla! De man inte ens gillar snackar man med och på fyllan så är man bästavänner typ, haha! Jag hatar det! Liksom vad snackar man om ens? Ingen bryr sig om vad den andra har att säga, man vill bara snacka bara för att man inte har något att göra. Och det är så sjukt irriterande dagen efter, och sen snackar man inget mer tills man träffas på fyllan igen haha! 
 
Det är något som jag aldrig kommer att förstå, hehe! 
 
I alla fall, baby har sovit här tre nätter nu och det är så underbart att sova med honom, att vakna med den personen man gillar så otroligt mycket. De sista man ser när man somnar och det första man ser när man vaknar ♥. 
Jag är grymt glad och lycklig utav att jag har dig baby ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0