Vin-mys

Jag ska snart åka till becca och dricka vin sen är hennes kompis från Spanien här och hälsar på, så det ska bli kul att träffa henne med. Hon kan ju ingen svenska så det blir att snacka engelska ikväll, det kan bli kul haha. Speciellt när man dricker men då brukar min engelska bli bättre konstigt nog, haha. 
 
Idag var jag och Robert på systemet och det var hur fullt som helst verkligen,detvar jätte långa köer men det gick hyffsat fort ändå, sen käkade vi med hans kompisar. Sen drog vi till honom så han kunde byta om till jobbet. Så släppte han av mig här hemma, så lagade jag mat. Och nu sitter jag här och lyssnar på gammla låtar ;) thihi. 
 
 
Ha en bra lördags kväll :)
 
Jag provar Daniels mössa, den passar perfekt vah? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0