Tips på hudvårdsprodukter

Depends handkräm - Denna är den bästa handkrämen som jag har testat. Den får händerna att känna sig lena och mjuka länge. Och nu på vintern så är ju händerna (mina i alla fall) väldigt torra. Så då passar denna perfekt. Och om dina nagelband har spruckigt så fixar denna krämen det.

5 av 5 får den av mig.





ACO's body lotion - Denna lotion har en väldigt somrig doft enligt mig. Den passar jätte bra för torra ben och armar med mera. Jag gillar denna body lotion delvis för doften och att den får huden att känna sig len dock så torkar den inte så jätte snabbt. Utan man får vänta lite innan man tar på sig kläderna.

4/5 får denna body lotion av mig.






Dove summer glow - Detta är en brun utan sol. Jag har testat denna i ca 3 veckor nu. Och detta är den bästa BUS som jag har haft helt ärligt. Den andra som jag hade innan alltså ACO's BUS gav verkligen färg direkt men efter ca 3 dagar så såg man likblek ut. Men dove's BUS är så att man "bygger på färgen" dag för dag. Pila hela kroppen i duschen sen tar du på denna och nästa dag så pilar du inte utan du tar på det som en lotion. Sen är din hy fin, och inte överdrivet brun. Sen efter tredje dagen (ni bestämmer själva) så pilar du bort allt och börjar om ifrån början. Så jag gillar varkligen denna, och vissa klagar på doften att den luktar illa, men jag tycker att doften är helt okej faktiskt.

5/5 får den av mig.






Nivea soft - Denna är jätte bra för att ta bort finnar! Jag driver inte min kompis Marie sa det till mig förra året. Och jag trodde hon drev med mig, men det är sant detta funkar. Du bara pilar ansiktet på kvällen, sen tar du ganska så mycket kräm på finnen så håller du på så i ca 1-3 dagar så är den borta. Den är också super bra för att återfukta huden efter du pilat den.

4/5 får den av mig.



Hoppas ni gillade tipsen :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0