23:32

Ikväll så drog jag hem till Marie, och gav hennes födelsedagspresenter. Hon fyller 20 imorgon och jag kan typ inte imorgon så därför blev det idag. Hon blev nöjd med det tror jag, hon sa de i alla fall så fan om du ljuger nu Marie ;) haha!

Jag köpte inte såna där WOW saker, utan jag la ner min tid på sakerna och det kan också vara uppskattande. Om man vet hur lång tid det tar då :p.

Ni kan ju också ge det till era vänner och det är hur kul att göra dessa saker (tycker jag) :).





Jag köpte bara en kruka, sen så använde jag snöre (de på bilden) och så hade jag en limpistol så blev det grymt faktiskt.

Sen majskrokar som "jord", och sen delad jag på en gurka och satte Polly och majskrokar på ;).




Och kortet har jag med gjort själv, jag och syrran är scrapbooking nördar ;) haha! Sen inne i koret har jag tagit en bild på mig och Marie sen skrivit en lite dikt :).

Sen så fick om ett presentkort på Systembolaget med ;) eftersom hon fyller 20 ;) haha.



Ahh, där blev det lite presenttips från mig till er :)




Kommentarer
Postat av: Felia

Hej det gick inte att kommenera på den bilden som jag ville, men jag vill bara fråga har du så vita tänder i verkligheten som bilden i det senaste inlägget? Efter som att du röker menar jag :).



Om du har det, hur gör du för att få så vita tänder? :)



Kram Felia

2012-01-26 @ 03:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0