Alltid lika kul ;)

Fyfan denna dagen började streeigt, haha! Jag skulle vakna klockan 10:00 för jag skulle hämta wille på förskolan klockan 12:00. Och mamma och Frida var i Jönköping, pappa jobbade och Jönsson jobbade. Så jag skulle ju gå då till förskolan. HAHAH! Asså jag vaknade flera gånger runt 10 tiden och jag satte mig upp i sängen, sen la jag mig ner igen. Så mamma ringer mig ännu en gång vid 5 i 12 och frågar om jag är påväg för att hämta wille. Då blev det en raket i röven asså. Hahah.

Jag slängde på mig något bara, trillade i snön när jag skulle hämta cyklen. Jag cyklade på 5 minuter när det tar egentligen 10-15. Plus att det var snor halt, så jag höll på att trilla hela tiden + en cigg i handen. HAHAH, det måste ha sett roligt ut asså. Så jag hämtade honom 20 över 12 hahaha. Men ahh det gick bra ;)

Sen tänkte jag på det efter jag hade hämtat wille. Att fan vad jag saknar skolan egentligen, men inte allt pluggande då. Men jag försov mig varje dag typ , hahaha. Älskar att sova? Oyeah. Så det fick mig tänka på skolan idag när jag försov mig, hahah!



Hej det gick inte att kommenera på den bilden som jag ville, men jag vill bara fråga har du så vita tänder i verkligheten som bilden i det senaste inlägget? Efter som att du röker menar jag :). 

Om du har det, hur gör du för att få så vita tänder? :)

Kram Felia

Svar: Jaså? Konstigt ;s. Jaa, det har jag faktiskt. Jag använder tandkrämen Pepsodent white now, jag trodde inte att det skulle funka så bra pga att jag röker och dricker så mycket cola. Och jag har bara haft denna tandkrämen mindre än två veckor, så den funkar. Även om du röker ;) haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0