Åt-helvete-dagen? :)

Seriöst nu är det fan droppen, hur kul är det att en person nämner inga namn ska klaga på en så fort man ser varnadra?! Även om jag har något kul/intressant att säga så är det fel?! Vad FAN har jag gjort dig? Förlåt att jag finns typ, eller?

Nää, jag orkar inte vara omringad om personer som bara tänker på sig själva, eller personer som bara klagar på mig så fort jag öppnar käften! Det har jag stått ut med ALLT FÖR LÄNGE!!!

Men det är inte förens nu jag säger ifrån, nu är det fan nog. Eller ska jag börja klaga direkt när du öppnar din stora jävla käft?! Och dra ner dig totalt, din dag från super bra till SKIT på 0,87623 sekunder. Skulle det vara kul??? Säg gärna till isåfall så fixar jag det.


Bloggar mer sen kanske är inte på humör just nu som ni kankse märker....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0