Every teardrop is a waterfall

Hellu denna veckan började förvånadsfullt bra faktiskt! Först så åkte jag och mamma till syrran för en liten utedag med wille med. Vi åkte lite pulka och grillade korv, så det var mysigt :).

Sen så åkte jag och mamma hem, så såg jag att min kompis hade ringt. Och gissa vad jag ska börja jobba imorgon :D. Erkän kul :D! Det var typ yes äntligen jobb! Så det är en som har blivit sjukskriven på det jobbet så jag ska vikariera där. Så vi får se hur länge jag ska jobba där :). Jag kanske till och med får vara kvar om jag har tur.

Så imorgon tar de min jobboskuld hahaha! :D. Jag är jätte taggad tills imon :). Och ett plus är ju att jag har praktiserat där innan när jag gick i gymnasiet. Så jag vet ju hur allt funkar redan, så det är ju inte helt nytt för mig :).  Det känns ganska bra det med, tycker jag.




Från en fotografering med syrran i sommras :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0