Fattar inte

Asså det är en "liten" sak som jag inte fattar riktigt! Det där med att ta pojk/flickvän före ens vänner?! Asså, det går inte in i mitt huvud. Visst gulligt/mysigt att vara med varandra, sova med varandra och hela den biten men att ta det före sina vänner? Nää, det fattar jag inte, tänk när det tar slut? Vad gör du då? Går tillbaka till dina vänner som inget har hänt och säger typ "åhh, vad länge sen, fattar inte hur det har blivit så? Åhh, vad jag har saknat er" Om någon skulle ha sagt så till mig så skulle jag ha sagt "varför det blev så? Jo, det blev så för att du tog din älskling före mig. Och jag accepterar inte att bli tagen som ett andrahandsval."

Det är ju det man blir man blir ett andrahandsval, och det ska man inte bli utav sin vän/vänner.
Visst jag har inte haft någon pojkvän men jag vet att jag skulle aldrig tagit honom före mina vänner. Aldrig! För pojkvännen går medans vännerna består (om man nu inte tar de som andrahandsval).
Hur mycket jag än skulle vilja vara med honom, så skulle jag sagt nej,jag ska vara med mina vänner. Hur svårt kan det vara och säga nej? Seriöst. Skarpning!
Det var bara det jag ville säga för denna gången.
Jag tycker att denna bliden är helt jävla fucking awesome, om jag får säga det själv :)
Emma the devil , watch out bitches ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0