Find me, and when you have found me, you can try to get me

Jag kom o tänka på en sak nu. Det där med att "komma över" en person som sitt ex eller en vän som man inte vill veta av längre pga vissa saker.

Så läste jag på kissies blogg nyss och det var sant och bra skrivet så här skrev hon. "varför slösar jag tid på en person som inte älskar mig?".

Och det är fan sant asså, varför ge när man inte får något tillbaka?

Asså de människorna som jag har valt att "ta bort" från mitt liv jag saknar inte de ett skit helt ärligt nu. Dåligt umgänge, bullshit, onödiga bråk etc.

Jag mår så mycket bättre nu asså, det var det lilla som behövdes att göras.

Och 2012 detta är mitt år! Jag ska må bra, skita i bullshit bara skratta åt de.

Puss på er :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0