God morgon

Jag har inte lyckats att somna, och det dödar mig! Jag vill sova men kan inte, jag gäspar men jag kan inte sova! Sånt är fan skit jobbigt!! Aja, jag får la bara acceptera det I guess?! Ska nog käka frukost nu, sen gå ut med vovven. Och senare dra till syrran kanske? :)

Aja det märker vi hur det går :)

Den skolan jag gick på innan asså gymnasiet har utbildningsmässa idag, funderar på att gå dit faktiskt. Hälsa på den gamla lärarna det hade varit kul faktiskt. :) Det var ju länge sen man träffade de nu, och detta tar emot nu men jag saknar faktiskt lärarna. Asså inte hur de var på lektionerna men utanför klassrummet så var vissa grymma. :)


Nää, ska försöka sova en sista gång nu och om inte det går så väcker jag mamma haha.




Ser ni min bränna? Jag ser jätte röd ut där, eller jag var det med. Men kom precis in ifrån solen. Sen blev jag in brunis :D Detta var förra året i Turkiet ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0