Måndag

Förlåt för att jag inte har bloggat förens nu. Men jag har varit upptagen och helt trött idag.
Först så kom Marie hit runt 2 tiden? Sen så blev det att fixa sig och dra upp till centrum för att fixa grejer bara där tog det två-tre timmar. Sen åkte vi till Smålandsstenar för att hämta hennes mammas man + maries syskon.
Sen käkade vi hos Marie sen drog vi till Gislaved igen. Jag solade och hon gick på massage.
Sen så hoppade jag in hos min frisör och beställde tid så det blir klippning nästa fredag yeey :D.
Sen när jag kom hem så blev det att gå ut med vovven direkt, för klockan var runt åtta, haha. Sen har jag degat i sängen och kollat på gissa vad? Gossip girl ;) haha. Förvånade? ;).
Imorgon så blir det att åka till Värnamo, sen måste jag träna. Asså shit det måste jag göra!
Så yees, detta var min dag. Hoppas ni har fått en bra start på veckan i alla fall :).

Jag såg att jag hade fått en fråga med, men den hade ingen adress så jag kunde svara.
Så jag svarar på bloggen då.


Hur gör du för att bli så brun? :) 
Tar du brun utan sol i så fall vilken, jag har testat ganska många och blir inte bra resultat! 
Eller solar du? 

Krammar Jenny
Svar: Hej Jenny!
Jag försöker sluta med att sola solarium, men det är inte så lätt haha. Men jag ska i alla fall tappa ner på det. Dels för att det rånar en, och för personligaskäl!
Så jag solar solarium och tar BUS. Då har jag ACO's BUS den är jätte bra. Den stinker inte, och den är exakt som en lotion.

Så det är mitt tips till dig Jenny, testa ACO's BUS den ligger runt 100 lappen :) Och den är dryg så den håller ganska länge :).






Jag och Rasmus från i sommras, påväg hem från älskade Öland.
Jag var trött och röksugen och jag stod och skrattade åt mig själv, för jag tyckte det var jätte kul
att man såg liten och tjock ut när man stod vid bilen. Eller ahh fattar ni? haha. = Jag var hur trött som helst xD haha! Men roliga minnen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0