Ny vecka, nya bekymmer

Hellu på er, denna veckan började inte alls bra asså. Jag åkte till expert för att få förklarat varför inte mitt ljud i min iPhone inte funkar. Asså det låter när det ringer och när jag får sms, men inte när jag vill lyssna på musik. Så de sa att jag skulle uppdatera den, men jag har redan den senaste uppdateringen. Och nu så måste jag lämna in mobilen. Sen så kommer jag få en ny då, men jag måste vänta upp till 2 veckor!! Asså varför inte bara få en ny iPhone direkt? Jag har fan inte ens haft den i 2 månader! Fan vad sur jag är asså, det är alltid något som ska krångla med mina mobiler. Vad fan är detta för skämt?

Aja, om jag får en ny iPhone så slipper jag ju mina repor och allt så det är ju en posetiv grej med det ;) haha!


Just nu sitter jag i min soffa och softar med musik i öronen, och försöker få bort min ilska. Plus levande ljus och godis nu har jag det gött asså. Kankse en liten sak som fattas men aja what ever.



Jag och Pepsi ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0