Så jävla skönt

Jag har nu tagit bort min facebook för jag tyckte att jag hade för mycket skit på den, gammla bilder som tillhör det förflutna som jag inte vill bli påmind om. Och jag hade "vänner" som jag inte ens känner eller snackar med liksom. Och om jag skulle ha rensat min facebook så skulle det ta minst 1 dygn. Och det pallar inte jag har annat att lägga min tid på.
Så jag skaffade en ny facebook. Där jag bara la till vänner som jag känner ingen  annan, varför ska jag ha någon radom person som jag inte ens snackar med typ?! Nää, så jag gjorde en ny helt enkelt :) Det kändes mycket bättre faktiskt.
Typ som en om  start, ett nytt kapitell liksom :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0