Söndag

Fan asså jag blev helt chockad innan, jag skulle lyfta upp William ur barnvagnen. Så skulle jag tända ciggen (efter frida tog honom då), så typ när jag hade rökt halva ciggen så såg jag att min nagel hade gått av. HAHAHAHA. Och det kändes inte ens och det brukar det göra, så då var den naglen mjuk asså. Så jag fick klippa naglarna idag, så de är helt korta nu fan :(, hahah buhu?!

Som sagt idag är det söndag, säger de i alla fall. Så jag ska ta och ha ett litet hemma-spa idag. Men fotbad,skrubb, ansiktsmask osv.

Visst ni en sak, jag har verkligen fobi för andras fötter. Jag kan fixa mina fötter och så men när någon annan skojar med mig och tar upp foten mot mig så får jag panik asså. Det är sjukt så mycket hur jag verkligen hatar fötter. Hahah, undra om det är normalt haha. Men jag är ju inte så normal så what ever :D.


Men vi hörs senare :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0