Sorry

Förlåt! Jag orkade verkligen inte blogga igår jag var trött hela dagen. Tackvare att jag inte fick någon sömn den natten.
I alla fall, mamma skjusade mig och Mikaeal till Bredaryd för att hämta bilen, som vi sedan skulle besikta. Sen så gjorde vi inte så mycket mer än att kolla på film, käka, åkte o kollade i affärer jag köpte ett jätte sött nattlinne på H&M och ett par trosor (kul att veta? ;D hahha). Sen så skulle vi åka hemmåt men så körde en polisbil om oss, och vi småstadsbor är inte vana vid sånt. Så jag ba FÖÖÖLJ EFTER! DE ÄR DÄR! Vi tappade de :( Hahahhaha! Det var lite kul ;) hhaha!
Sen så hände det inte så mycket mer igår :).
Idag så åkte jag till syrran för att baka, vi gjorde bullar och chocklad snippar (som jag säger momos (mormors om ni inte är från småland ;) haha) kakor).
Båda två blev jätte goda, både jag och syrran blev jätte chockade om bullarna för båda jag och syrran har inte gjort så goda asså :o haha! Men nu så har vi vårat hemliga recept ;)
Nu så ska jag ta och kolla på Revenge jag tror den serien kommer vara grym. Hörs sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0