Vem är jag?

Jag satt fick upp den funderingen precis när jag redigerade bilder. Vem är jag? Vem är Emma Carlsson?

Helt allvarligt jag vet inte det själv asså. Men jag ska försöka svara på den frågan som jag ställde mig själv, som ni nu får reda på.
♥ Jag är en tjej som är 19 år (20 detta året), jag har aldrig jobbat i hela mitt liv. (jag ser det som jag har           misslyckats med något?)
♥ Jag vill så gärna bli modell, det är min största dröm sen jag var liten flicka.
♥ Jag tas inte seriöst och det beror på (tror jag) att jag inte är så smart, jag är mer "street smart" tror jag. Och jag skrattar bort saker som jag inte vill prata om. Men det som jag blir mest besviken på är att mina vänner
ibland inte tar mig seriöst, visst jag skrattar bort det. Men jaa, btw.
♥ Jag är inte perfektionist, eller lite när det kommer till projekt då ska allt vara perfekt. Men inte så allvarligt så    att mitt rum städas 3 ggr om dagen.
♥ Jag har aldrig varit en player!!! Jag hatar players, just so you know.
♥ Jag har ett jävla temprament. Så passa er haha, nää då. Men om någon skadar mig fysiskt eller pyskiskt då bryter helvetet lös.
♥ Jag kan vara en jävla bitch ibland, och när jag är det så tar vissa personer det seriöst och det är ju inte bra.
♥ Jag gråter inte framför någon om det inte har hänt något hemskt då.
♥ Jag har svårt för att lita på människor. Ibland är det bra och ibland inte så bra.
♥ Jag ställer upp för alla i min omgivning, jag visar att jag finns där för de.
♥ Jag har en attityd som heter duga. (Det menas med att jag har en dålig attityd typ eller? HAHAH), men jag försöker ändra på det, så jag ska bli mer gladare och bla bla bla.
♥ Jag älskar min famlij, jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan Mamma,Pappa,Frida,Daniel,Andreas och Pepsi (vovven). Ni är bäst hoppas ni vet det ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0