De är bara en sån dag

Idag är det bara en sån dag så jag måste ha mina chips och min cola så var jag tvungen att ha riskakor med ååhh så GOTT! 
 
I love it! Så det blir att sitta och tjocka sig med de ikväll och sen inte bry sig liksom, jag har också behov ;o HAHAHAH. Okej, nu kommer övertrötts Emma fram och då är det dags att sluta skriva men ähh skit samma. Fick hem ett brev från arbetsförmedlingen idag och jag börjar tro att de tar mig på skämt nu asså. Först brevet jag fick av  de om jobb grej så var det ju clown, och nu är det fucking BÄRPLOCKARE?!!?! Seriöst driver ni med mig? + Jag kan knappt vara i skogen för min allergi hur ska det gå? Ska de betala all min medicin och skit då eller? + ge mig massage varje dag tackvare min rygg. Seriöst om jag får ett till sånt jobberbjudande då skriver jag fan ut mig där ifrån. Skojar inte asså! 
 
Jaja, fuck that ska ändå upp dit på torsdag då ska jag förklara hela situationen ÄNNU en gång för de. De blir nog skit bra :). 
 
Nu ska jag återgå med de jag håller på med :). 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0