2 fobier i ett inlägg

Asså detta är mina två största fobier! Jag skojar inte!


1, Spindlar - Jag brukar inte ha mina fönstren öppna på våren eller sommaren det är bara i nödfall! Och idag tänkte jag men spindlarna ha säkert inte kommit ännu.
Nää, visst! Jag öppnade mitt fönster grannungarna lekte på gatan. Jag skulle precis spärra fönstret. Vad tror ni jag ser på andra fönstret då? Joo, en fet jävla spindel!! Och jag börjar skricka och lipa nästan och så ropade jag på mamma.

Asså sån fobi har jag för spindlar asså. Mamma och pappa bara skrattar åt mig men de gör fan inte jag.

Om jag ser en spindel på mitt rum på natten, då går jag och väcker mamma så får hon döda den. Och sen går jag och lägger mig nere i soffan och kramar om Pepsi.



2, Hår - Är inte det äckligt?! Okej, asså inte det som är på huvudet då. Jag menar könshår, hår i armhålan och på benen. Det är det äckligaste och hemskaste jag vet efter spindlarna då. Som nu till exempel det som hände på Melodifestivalen, seriöst?! Okej, det är töntigt att de gjorde en sån stor grej utav de. Men det är fan vidrigt!

Och tänk dig själv du får hem en kille/tjej på krogen och ni ska ha sex, så märker du att hon/han har värsta busken där nere! Hur äckligt är inte det?!



Men det är bara min åsikt och mina fobier.


Jag såg också att jag hade fått en fråga om jag kunde göra ett inlägg på Appuloss.

Jag kankse kan göra det imorgon :).



Bild från i sommras, ibland saknar jag mitt långa hår ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0