2012-03-19

Hejhej, jag vaknade för typ 2 timmar sen jag har bara softat. Jag är så sugen på att dra och gymma idag men det är typ värsta orkanen utanför :s då vill jag ju inte åk ut mer än vad jag måste. Känns lite surt.

Idag vet jag inte vad som händer vi får se :).

Jag har nyss klippt sönder en thisha som min bror säger asså t-shirt haha. Jag tyckte "u ringningen" var för högt upp så nu äre en v ringning. Ni ska få se sen :). Den blev mycket snyggare faktiskt.


Just de när jag var hos Rebecka igår så lärde jag mig säga en mening på holländska "Neuken in de keuken op de keukentafel". Hahahah, säg de ni och jaa det är en mening jag har inte bara skrivit något. haha. De är så kul att säga haha.


Nää, nu ska ja ta på mig lite kläder så jag ser ut som en människa.


Jag just nu ;p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0