Bloggen 1 år

Idag så fyller bloggen ett år :). Va tiden går fort asså, det känns som om jag nyss skaffade denna bloggen.

Jag tänkte gå igenom ett år i bilder.


Mars

Jag var väldigt skoltrött och jag var sämst på att gå och lägga mig i tid.
Jag kom också alltid försent till skolan även om jag hade sovmorgon.





Jag började även designa mina kläder









April

Jag & Marie kom varandra närmare och blev/är riktigt bra vänner




Maj

Wille fyllde 1 år




Jag åkte till Turkiet





Juni

Jag tog studenten




Pepsi fyllde 16 år



Firade midsommar i Varberg -  
Jag var i Varberg nästan hela sommaren





Juli

Öland




Vallarna



Augusti

Marstrand





Fotografering



Jag & Rebecka festade en del haha




September

Nää, jag kan inte förklara hahah




Jag kokade sönder min töjning så det fick bli en tillfälig töjning under natten haha.




Rebeckas avskedsfest :/




Shopping med Marie i Halmstad




Oktober

Gjorde min andra tatuering




November


Jag fyllde 19 - Firade min födelsedag i Varberg




Jag kämpade med körkortet hela månaden typ, så inget mer att säga om denna månaden .


December

Snön kom




Rebecka kom hem över julen




Januari

I januari så hände det inte så mycket, de var mest fest och passa wille.


Februari

Fotografering




Jag ville gå ner i vikt




Kollade på Växjö VS Brynäs





Så nu har jag gått igenom det mesta som hände under detta året som gått :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0