En sur Emma

Nu är jag jävligt sur alltså! Som sagt det handlar om matchen mellan bif VS fbk. Och alla har sina åsikter och nu kommer min.


Matchen i överhuvudtget var ingen utav lagens match utan dommarns.

Båda lagen är jävligt duktiga och skickliga, men fbk gjorde jävligt fula tacklingar om och om igen fick de utvisning? Nej, det fick de inte. Vems fel är det? Jo, dommarns. Brynäs gjorde "skysta" tacklingar fick de utvisning? Ja, det fick de. Vems fel är det? Jo, dommarns!

Dommarna tappade matchen HELT i 2,a perioden. Asså man blir ju så jävla sur. Detta är fan semi för fan och då ska dommarna vara RÄTTVISA! Och jo jag skulle vara sån här om det skulle vara tvärtom, alltså om Brynäs inte skulle fått någon utvisning om de skulle göra en jävligt ful tackling.

Men nu är det inte så. Asså jag blir så jävla förbannad.

Matchen var jävligt spännd, och båda målvakterna var jävligt bra. Men om man går till attak så ska fan minst 2 utav spelarna (i samma lag) följa med upp, man kan fan inte göra mål när man är själv mot 3 stycken. Brynäs har gjort det flera matcher i rad nu. Skärp er för fan. Nu är det fan på liv och död. Lägg ner energi på matchen istället för att slåss och tjafsa för fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0