Fel låt vann

Jag vet att typ alla skriver om detta just nu, men helt seriöst jag tyckte att de var fel låt som vann. Visst den funkar men den är inte så där WOW shit vad bra!

Jag tycker att Dead by april skulle vinna, vi behöver lite rock i festivalen. Men nehe de skriker ju (grollar - fel stavning kankse? Men ni fattar.) asså, den låten är fan grym in the as haha. Nää, men jag personligen älskar den låten. Och när jag säger de till folk de ba vah?! Du?!. Jaa, jag vad äre för konstigt med det? Eller ser jag inte ut som en rock tjej? hahah. Jag har en väldigt bred musiksmak, och jag har börjat gilla hårdrock mer och mer bara jag hör vad de sjunger så äre helt okej.


Aja, nu så ska jag ta och lyssna på mystery om och om igen tills jag deckar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0