"Hur fungerade appuloss kan du skriva ett inlägg om det?"

Fick en fråga utav Johanna som ville att jag skulle skriva om diet appuloss.


Diet Appuloss är kapslar som hjälper dig på traven att förlora vikt där det är svårast att få bort fettet. Dvs magen,lår,höften.

Man ska träna när man tar dessa annars märker du inte så mycket skillnad.

Den fungerar så att du kan ta 2-6 kaspalar om dagen. Jag tog 6 kapslar om dagen.

2 kapslar 1 timme innan frukost. Jag tog den direkt när jag vaknade gick ut o gick en runda på ca 50 minuer.

Ca 4 timmars uppehåll ska man ha mellan kapslarna. Alltså om du tar de två första kapslarna vid 10:00 så får du ta de nästa kapslarna 14:00.

2 kapslar innan jag tränade, det körde jag på i alla fall.

2 kapslar innan jag käkade kvällsmat.


Det negativa med dessa är att man måste ta en 1 timme innan man ska käka. Det va lite jobbigt tycker jag därför jag vet inte när jag blir hungrig och när jag väl blir det då käkar jag.

Och sen så blev jag väldigt yr och illa mående ibland efter jag hade tagit dessa. Och det tycker jag inte att man ska bli. Men det kan också var att kroppen säger ifrån eller inte är van vid de än.

De varar inte alls länge, de håller bara ca 2 veckor. Inte kul för dessa säljs bara på internet de kostar 149:- och det är ju inte dyrt. Men när frakten kommer på så kostar de runt 223 :- har jag för mig.


Ska jag köpa dessa igen? Kanske, de vet jag inte än faktiskt. Min bror har hittat ett par andra till mig. Men jag får se, jag uppdaterar om de då isåfall. :).

Men dessa kapslar är en bra början i alla fall.


Hoppas du blev nöjd med ditt svar Johanna :).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0