Idag börjar det

Hellu :) Idag så har jag softat med syrran och wille-pille. Lika roligt som vanligt, vi gick i lite affärer och var ute i det fina vädert. Och lite så.

Jag bokade även tatueringstid idag det blir av den 27 mars jag ska ju tatuera över tärningarna och göra en fjäder istället. Skissen är hur snygg som helst, jag vill bara göra den nu nu nu haha :D.

Jag tror att mamma får ta och följa med denna gången, för jag tror Marie jobbar. Hon brukar alltid följa med mig annars :).


Idag så börjar Desperate Housewives igen :D Sista säsongen nu med ju :((. Så jag ska köpa alla boxar med de sen från början haha ;D.


Nu så ska jag ta och käka lite, sen ut med vovven. Och sen DH :D.

Kanske uppdaterar efter DH.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0