It's a mystery why I can't stop thinking of you

Nu så har jag packat inför morgondagen, det som händer imorgon är att jag,mamma,Frida & wille ska gå och simma runt 9 tiden på morgonen. Så det blir ännu en tidig uppgång för min del denna veckan. Det fixar jag nog :).

Ska bli skönt o simma så tidigt på dagen, det känns så just nu i alla fall haha.


Just nu så sitter jag och letar runt på internet hur man kan få bort finnar på läppen som inte har "mognat" än. Jag vet det låter hur äckligt som helst och det gör så jävla ont. Jag har haft det så här 3 dagar nu det är inte kul längre. Det ser ut som om jag har förstorat bara halva överläppen, det ser jätte konstigt ut.


Nu hade jag tänkt och kolla på Djunglens drottning jag missade de idag för jag kollade på BB istället. Så får kolla på playen det går lika bra :). Man behöver ju inte vänta lika länge mellan reklamerna ;) så det är bra.


Hahah, ser ni eller? fast jag vill hellre ha sån läpp som det är svullet på, haha. Kankse förstora överläppen? ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0