Lägg ner





Jag har väldigt svårt att lita på nya människor. Jag måste "testa" de innan jag kan lita på de, jag berättar de en lögn om den sprids vidare så kan man inte lita på personen. Och det har hänt att det har gjort. Och om man ska vara vänner så ska man kunna lita på varndra, man ska inte dölja något för varandra. Det har hänt många gånger att mina vänner inte "vågar" säga sanningen för de tror att jag ska bli arg eller något. Men jag är inte den som dömmer mina vänner, jag har gjort dåliga saker också. Som tillexempel gått tillbaka till den jag dejtade innan som var väldigt dåligt gjort, jag har sagt saker i ett bråk mot min bästavän för några år sen som jag ångrar än idag. Jaa, mellan de sakerna + lite till. Så jag är verkligen inte den som dömmer.

Jag har inga hemligheter för mina vänner jag är helt rakt ärlig även om jag tycker att en sak som jag har gjort är pinsam. Men jag måste stå för det om jag har gjort det.

Så det där med att inte lita på varandra, snacka skit bakom ryggen på en, vad fan är det för en vän? Seriöst! Det är bara 12 års-stadie om inte lägre för fan.

Tycker du illa om mig eller tycker du att jag har gjort något fel? Säg det till mig!! Ingen annan, väx upp för fan. Stå för vad du säger!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vad är det för en vän? Fråga dig själv för du är ju precis en sådan vän själv :)

2012-03-31 @ 16:12:18
Postat av: Emma

SV; Mmh, nää jag tror inte det. Jag vågar i alla fall stå för vad jag tycker. Men det gör ju inte du :). "Stor" i käften bakom skärmen, men du är så liten i verkligheten. Säg vem du är istället så kan vi diskutera detta :)

2012-04-01 @ 21:27:47
URL: http://mypinkdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0