Nu har jag bestämt mig

Jag ska ta bort min första tatuering alltså tärningarna! Jag ska tatuera över den, jag vill inte ha den längre. Vad ska jag säga asså jag hade tänkt på den första tatueringen i över två år, men nu vill jag inte ha den längre jag tycker inte att den är bra gjord. Och jag vill inte ha kvar den helt enkelt!

Så nu försöker jag leta upp en jävligt bra tatuerare som kan tatuera över min tatuering, och även ge mig lite tips. Asså jag har många tatueringar i huvudet, men jag vet inte vilken utav de som skulle bli snyggast på armen. Så det behöver jag hjälp med.


Så om ni vet någon bra tatuerare vid Värnamo,Jönköping eller Varbergs området så säg gärna till :) .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0