Söndag

Hejsan på er! Jag håller på att städa mitt rum nu som jag brukar göra på söndagar. Men jag vill göra något nytt något annat asså piffa upp rummet/rummen lite.

Mmmh, jag har slut på insperation asså. Funderar starkt på att flytta på sängen. Sen så har jag lagt undan lite kläder som jag inte ska ha nu som är typ "vinter kläder". Mmh, jag får ta och fundera på detta.

Sen lite senare så ska jag färga håret de blir samma hårfärg som jag har nu, ska få bort den där ljusa utväxten. Haha, jaa, jag försöker fortfarande att dölja att jag är ljushårig. Men till sommarn så blire att slinga de lite, de begövs lite förändring där med :p haha.


Nu ska jag försöka få lite insperation, hej då så länge :).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0