Ett långt inlägg men, läsvärt om du vill skratta åt andra

Nu så ska jag försöka korta ner min helg haha. 
 
Torsdag; Jag fyllde 20 år, det började med en väckning klockan 5:45 haha. Sen gick jag till mormor och fick min present, senare kommer Mikaela och hämtar upp mig hos mormor. Vi drar till bolaget och jag kände mig jätte vuxen och det kändes jävligt konstigt. 
 
VI åker hem till mig och där är Frida (syrran) och wille, sen drar vi till Värnamo och käkar på mina favorit pizzeria. Sen drar vi till verkstaden så får jag ett packet från Mikaelas mamma, sen åker jag hem. Och mina gudfaddrar kommer och ska fira mig. Det var jätte trevligt att träffa de, jag träffar inte de så jätte ofta. 
 
Runt halv 10 så drar jag och Mikaela till fidde och Robert med Asse vi satt bara och softade, drack och spelade kort. Det var nice :)! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredag: Mamma väcker mig och Robert runt 12 tiden, vi kom iväg runt 2. Jag visste att jag och mamma skulle iväg någonstans men jag visste inte vart. De visade sig att syrran, bella och anna skulle gå på ladies night. Men innan det så var vi på jönköpings badhus på relax avdelningen och jag fick massage i 45 minuter det var hur gött som helst. Jag tror jag somnade där ett tag, haha. 
 
När vi kommer hem ifrån Jönköping så ser jag brorsans bil på garageuppfarten, så då var de hemma + becca och hennes mamma. Jag blev riktigt chockad alltså. Men det var en rolig överaskning. 
 
 
Lördag: Rebecka kom och kinappade mig runt 12 tiden, och hon gjorde mig så otroligt ful! Jag trodde inte jag kunde vara så jävla ful hahaha! Då skulle jag göra massa uppdrag, jag gick in på donken så där, jag gick in på city cross och så skulle jag dra ett skämt för kassörskan så jag sa "Vet du vad det är för skillnad mellan kuk och lego? Nää, sa hon då. Håll dig till lego då!" Så sa hon är detta möhippa eller? Hahah, jag ba what?! Jag fyller 20 hahah, Sen skulle vi åka och festa någonstans, så jag var tvungen att ha ögonbilndel på mig. Så visade det sig att vi skulle festa i älskade Varebrg! :). 
 
När vi var där på Orscars så ville en kille ha beccas nummer, och precis innan hon hann säga något så sa jag hennes killkompis nummer, som jag hade lärt mig utantill. Hahaha, men han gick inte på det, men fan vad kul det skulle vara om han skulle ha tagit de nummret. 
 
 
 
 
 
Så min helg har varit sjukt rolig, awesome, underbar överlägsen! 
Tack så mycket alla älskade vänner ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0