Fest hela helgen

Ajjemen det har blivit utgång både i fredags och igår, Lisa är äntligen hemma nu så då får man ju passa på :). I fredags så var vi hos Robert och fidde var också där. Sen så drog vi till higgings, sen på efterfest alla drog runt 5-6 tiden haha. 
 
Vaknade klockan 11 typ på lördagen för att Robert skulle träna, jag drog hem runt ett kanske. Jag la mig i sängen och sov 5 timmar haha. Jag skulle bara vila lite, sen runt 10 tiden på kvällen så smsar Lisa om jag ville ut och festa och själv klart så drar vi ut. 
 
Först blev det hotellet, sen higgings och sist parken där var det så jälva kul haha. Jag skulle jävlas med Lisa och så såg jag 4 stycken mindre snygga killar fast de var blyga och de var synd haha ;). Men vi hade jävligt skoj i alla fall :). Sen blev det efterfest igen med några gammla bekanta typ. 
 
Jag drog hem till Robert runt 4 och sen träffade jag becca idag för att kolla på en innebandy match, det gick inte så bra för de. Och nu har jag nyss städat mitt rum så funderar på att åka till Kvantum för att köpa något gottigt :). 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0