Lång dag

Hellu, kom precis hem typ och det har varit en lång dag idag. Jag gick upp klockan 6:30 käkade, fixade mig och drog till bussen. Jag jobbade idag jag var vikarie på en förskola, det var hur kul som helst och tiden gick fort med. När jag skulle gå där ifrån så kommer en pedagog fram till mig och säger "Emma, det var jätte kul att ha dig här, jag hoppas att vi ses och får jobba ihop mer". Det är inte alltid man får höra det, och då har man gjort ett bra jobb så jag är riktigt nöjd. 
 
Sen kom Mikaela, Robert och Tony och hämtade mig i Smålandsstenar för att dra vidare till Ullared. Jag trodde jag skulle hamna under 500 lappen men nää, men allt jag köpte idag behövde jag faktiskt. Jag brukar bara köpa onödiga saker annars. Jag visar upp några saker jag köpte imorgon istället jag orkar inte just nu. 
 
Och pappa fyller 20 (53) år i dag, jag brukar alltid göra kort när någon fyller år men jag hittade verkligen hans kort idag på gekås, det stod "Idag är det din födelsedag och då ska jag inte skämta om din ålder.... men hur mycket väger du?" så gav jag honom godis. Hahah, jag tyckte att det var så klockrent ;). 
 
Sen så ska han ju få en tatuering utav mig, eller jag betalar lite utav den i alla fall :)
 
 
 
♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0