Lördags kväll

Denna kvällen blir lugn det blir en hemmakväll för mig själv. Det har jag behövt länge nu, så det blir nog att internetshoppa lite om jag känner mig själv rätt. Kolla på någon bra film och försöka somna i tid. Jag har nyss gjort mat så nu sitter jag och käkar höhö! 
 
Sen så ska jag rensa lite i min spotify lista sotera lite, det behövs såg jag innan ^^. 
 
Idag så har jag, becca och louise kollat på innebandy det var mitt och beccas gamla lag som spelade, det var så surt de ledde med 4-3 sen när det var 10 sekunder kvar uav matchen gjorde motstånarna ett mål. Jag och becca bara skricker NEEEEEEJ! haha. Lite kul ändå ;p. 
 
 
Jag skickar en släng puss till er, ha en bra lördags kväll om ni nu festar eller har en hemmakväll eller vad ni nu gör :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0