Människor alltså

Jag förstår mig inte på de människor som vill kommentera allt i ens annans liv. Ni som gör detta har ni inget eget liv? Seriöst! 
 
Som till exempel, vi säger att du inte alls gillar Kissie varför läser du hennes blogg då? Varför följer du henne på insagram osv? Har du inget annat du kan lägga din energi på? Att skriva såna elak kommentarer och vara "omänsklig", tänk dig själv i den sittsen där du får ständigt elaka och kränkande kommentarer varje dag. Är det kul? Är det motoverande att fortsätt med det du håller på med? 
 
Skaffa en hobby eller något istället, istället för att dra ner någon anann människa som ni inte es känner för fan. 
 
Sånt blir jag sur över, och att ni inte ens känner människan det är ju fan ännu mera omoget! 
 
 
Denna bilden har inget med texten att göra! Men jag vill göra om förra helgen bara om och om igen, den var så jävla awesome! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0