Mina måsten i vardagen

Ni kommer säkert tycka att detta är jätte konstigt men det är det inte. Alla har minst 1 eller 2 sånna här saker man verkligen måste göra. 
 
 
Om jag knäcker tex höger tummen så måste jag knäcka vänster tummen för att det ska bli "jämt"
 
Toalett pappret måste rivas rakt 
 
Jag måste alltid vika toalett pappret
 
Jag måste alltid skölja glaset två ggr
 
Om jag går förbi en lyktstolpe med höger benet först för många gånger så måste jag byta så att vänster benet kommer först några gånger sen håller jag på så. 
 
Det måste alltid vara ett jämt antal på volymen på tex tvn
 
Jag måste alltid kolla så att ytterdörren är låst min två ggr, även fast jag vet att den är låst. 
 
 
 
 
Nu är det frulle time :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0