-.

Denna helgen som har varit har varit helt jävla kaos. I fredags var de fest, de var trevligt och härlig stämning. Jag mådde dock inte så jätte bra men jag tog mig igenom mig kvällen i alla fall. 
 
På lördagen skulle jag och Mikaela ha tjejkväll, vi gjorde tacos och kollade på Rock of ages den filmen kan jag verkligen rekomendera. Jag kommer kolla på den flera gånger och jag kommer nog aldrig att tröttna på den. Sen så hade våran killkompis fest, så vi drog dit runt 12. Ajjemen då blev vi fest sugna, haha. 
 
Igår var det inte min dag bara, jag var nere jag mådde skit. Men som tur är så är mina vänner helt underbara och guld värda. Jag och Mikaela drog till donken runt halv 2 (på natten) då började jag bli hungrig. 
 
Det är allt som ni kommer få veta vad som har hänt, de som är kaos är privat som jag inte tänker ta upp här. 
 
Sen fick jag ett mail från Nelly.com idag och jag hade fått ett presentkort på 200:- så jag trösstshoppade hem en kjol, tröja och ett par äckligt snygga skor. Så de kommer förhoppningsvis nu i veckan. Jag såg det som en tidig födelsedagspressent till mig själv. Så det blir nog helt awesome. 
 
 
(Jag vet att min header är borta av någon konstig anledning, den har nog semester.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0