1 månad kvar

Nu börjar jag nedräkningen till min viktigaste ålder i mitt liv haha, 20 om 1 månad. Det är helt sjukt! Jag börjar bli gammal nu, jag fick min 20 års kris på min 18 årsdag. Det är lite illa ändå faktiskt. 
 
Men men någon gång ska jag med bli vuxen, det är nog vad mina föräldrar har planerat men jag vettefan om jag kommer att göra det. Jag kommer alltid vara lite omogen, på tal om det. Jag gillar inte de människorna som inte kan släppa loss, de som är rädda för att folk(asså folk som inte ens vet vilka de är) ska tycka de är omogna,barnsliga osv. Men är man bara säker i sig själv så kan man vara hur barnslig och omogen som helts just saying. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0