Går dagen va awesome

Gårdagen började med att Robert kom hit och överraskade mig med blommor. Bara för vi har stått ut med varandra i en månad ;) haha.

Sen började jag fixa mig för de var fest på kvällen. Men innan jag och Mikaela drog till festen hälsade vi och Robert på asse och Jens. För att snacka lite. Sen drog jag och Mikaela till festen. Först var det lite käk sen popquiz jag och Mikaela kunde knappt något.

Sen blev det parken, sen higgings, sen parken igen. Och när vi skulle dra hem till Jonas så kommer tre st killar som vill bråka med Jonas och 2 killar till. Och ingen fattar varför de vill bråka.
Till slut säger den andra killen "men de var la du som var den gubben på tibia för 3 år sen". Och alla ba MEN VAH?! Hahahah.
Sen drog vi hem till Jonas till slut, sen gick och köpte käk.

Och på hem vägen till Jonas "trillade" jag och Mikaela in på en tomt. Alltså vi blev knuffade xD. Sen alltså de hände massa skit xD. Sen kom Robert hem till Jonas efter han hade slutat jobbet. Så var vi där en stund. Sen drog vi hem till mig.

Så har vi bara luggit och softat idag.

Det var min gårdag i stora drag haha, jävligt kul ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0