Detta kommer aldrig ta slut

Det är en sak som jag har stört mig på hur länge som helst nu och det är hur vissa värderar sina vänskaper. 
Det finns vissa som är vänner sen finns det vissa som är vänner med varandra när de känner för det. 
Asså de bråkar och hatar verkligen varandra men sen efter typ 2 dagar så älskar de varandra igen? Haha asså vah? Någon som fattar det? Jag fattar inte de i alla fall. Jag ser de som en vänskap som "är bra att ha" alltså de är vänner med varandra för de inte har någon annan. Förstår ni vad jag menar då? 
Jag säger inte att vänner bråkar för de händer jue att man gör, men att skriva ut på Facebook till exempel eller säga till andra att de hatar varandra, då anser jag i alla fall att den vänskapen är över. För att säga att man hatar någon är ett starkt ord. 
Man kan ogilla någon för man kanske har gjort något men hata mmh bli inte vänner igen då? 
Om inte ens personligheter passar ihop eller man kanske har bråkat om en stor grej, då är det jävligt enkelt! Bli inte vänner igen! Men det betyder inte att man inte kan hälsa på varandra när man ser varandra på stan. 
Och självklart så snackar jag om tjejer, för tjejer är så dramatiska och söker fel uppmärksamhet. Det är två anledningar till varför jag är vän med 4 tjejer för jag litar inte på tjejer haha. De älskar skvaller och prata skit. Och jaa jag älskar också skvaller men säger någon till mig säg inte detta till någon! Då gör jag inte det. 
Men dock så känner jag jue fler tjejer men jag ser inte de som mina vänner pga vissa anledningar men jag pratar med de när jag träffar de. 
Men nu gled jag ifrån ämnet lite. Det jag vill ha sagt med detta är att tjejer sluta vara falska och tror du på karma så borde du veta vad jag snackar om. Om du inte tror på karma så kommer du märka vad jag snackar om. 

Ta hand om er ;* 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0