Måndag

Vaknade av att Robert ringde mig imorse, han hade glömt frukost och mat. Så det blev att cykla ner till Ica och sen till hans jobb. 
Jag har världens mensverk och sån huvudvärk så det känns som om mitt huvud kommer explodera vilken sekund som helst. 
Men jag hinner inte ligga i sängen idag, jag måste packa ner lite saker för vi ska flytta till en ny lägenhet snart. Jag vill flytta idag så vi kommer bort från denna lägenheten. Börja om på nytt, nytt ställe, nya tag liksom. 
Sen måste jag plugga lite teori. Så jag får kämpa lite idag ^^. 

Min sleeve blev helt klar igår med! Jag är super nöjd med den, men nu har jag börjat fundera på min nästa tatuering haha! Det är en liten skada asså ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0